מוסכית 2020
מוסכית 2020 הותאמה למתן מידע עדכני למנהלי עבודה מכל טלפון נייד וטבלטים ועוצבה בסגנון חלונות 10. מערכת הניהול מחולקת ל – 9 תפריטים עיקריים. בתפריט ניהול שוטף נמצאות התוכניות השכיחות ביותר:
הפקת המסמכים השונים
שאילתות למחירי שעתונים ומחירונים
איתור מסמכים (ארכיון)
קליטת שעון עובדים (דיווח שעות עבודה ברמה של הזמנת תיקון)
קליטה ותשלום של חשבוניות ספקים
פתיחת וסגירה של כרטיס עבודה (הזמנות תיקון)
כאשר רכב מגיע למוסך פותחים כרטיס עבודה. המחסנאי מבצע ניפוק של החלפים דרך תפריט ניהול מחסן ישירות לכרטיס העבודה. המערכת מאפשרת למחסנאי לאתר את הפריט בעזרת קטלוג תמונות, בעזרת בר קוד או בעזרת המחירון של המערכת.
מנהל העבודה מדווח על ביצוע העבודות לרכב .לרשותו מערכת שעתוני יצרן המסווג לפי נושאים מאפשרת איתור נכון ומהיר של פעולת העבודה. בגמר ביצוע התיקון ניסגר כרטיס העבודה לחשבונית.
קליטת חשבונית ספקים מבצעת 3 פעולות עיקריות : הכנסת פריטים למלאי, בדיקה והשוואת מחירים , זיכוי הספק.
עצם ביצוע פתיחת כרטיס עבודה סגירה לחשבונית וקליטת חשבונית ספקים בוצעו למעשה עיקר הפעולות במערכת: רישום הרכב ביומן הרכב, נרשמו תנועות כניסה ויציאה במלאי, בוצע פעולת זיכוי הספק, בוצעה פעולת רישום בקופה (במקרה של חשבונית מס/ קבלה).